دوربین شیائومی ۱۴ اولترا مجهز به دیافراگم متغیر خواهد بود

1402.09.18 | بازی و سرگرمی

دوربین شیائومی ۱۴ اولترا مجهز به دیافراگم متغیر خواهد بود

در چند سال گذشته گوشی‌های سری اولترا شیائومی با وجود داشتن ویژگی‌های فوق‌العاده، چندان مورد توجه قرار نگرفته‌اند زیرا گوشی‌های شیائومی ۱۳ اولترا و ۱۲S اولترا به طور محدود راهی بازارهای جهانی شدند. در رابطه با گوشی‌های شیائومی ۱۴ و ۱۴ پرو که در بازار چین عرضه شده‌اند هم باید بگوییم که مشخص نیست چه زمانی به بازارهای جهانی راه پیدا می‌کنند. حالا گزارش جدیدی در مورد شیائومی ۱۴ اولترا منتشر شده که از افزایش جذابیت دوربین اصلی آن خبر می‌دهد.

یکی از افشاگران مشهور چینی که با نام کاربری Digital Chat Station فعالیت دارد، مشخصات دوربین‌های این گوشی را فاش کرده است. بر اساس اعلام این افشاگر، شیائومی ۱۴ اولترا مانند نسل قبلی خود از ۴ دوربین ۵۰ مگاپکیسلی بهره می‌برد. با این حال، حالا قرار است دوربین اصلی به قابلیت دیافراگم متغیر بهره‌مند شود که این یعنی کاربران می‌توانند بین دیافراگم F/1.6 تا F/4.0 دست به انتخاب بزنند. در همین زمینه باید به دیافراگم متغیر دوربین اصلی شیائومی ۱۴ پرو هم اشاره کنیم که می‌توانید دیافراگم دوربین را بین F/1.42 تا F/4.0 تنظیم کنید.

این گوشی قرار است در کنار دوربین اصلی و اولترا واید، از تله‌فوتو با زوم ۳.۲ برابر و دوربین پریسکوپی با زوم ۵ برابری استفاده کند. در مورد سایر ویژگی‌های این گوشی هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت صحبت کنیم ولی قاعدتا مانند دیگر پرچم‌داران جدید، با چیپست اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به دست کاربران می‌رسد. امیدواریم شیائومی این گوشی را به طور گسترده راهی بازارهای جهانی کند.

دیدگاه شما
    هیچ دیدگاهی برای این مطلب ثبت نشده است!

شما هم می توانید دیدگاه خود درباره این مطلب را ثبت نمایید: